Sider

mandag 20. september 2010

Langhelg

Fredagen hadde jeg fri igjen. Så vi tok muligheten til å gå på en langtur oppi fjellet. Turen var kjempe fin, men opplevelsen etterpå.. ikke fult så fin. Når vi kom til parkeringsplassen var det flere politibiler der, ambulanse og til og med brannbil. Alle bilene og folka var samlet rundt en bil. Hele episoden var veldig mistenksom, og vi fant ut hva som hadde hendt litt senere på nyhetene. En 19 år gammel gutt hadde tatt selvmord. Hadde vi kommet ned tidligere kunne vi ha vært de som fant han! Det visste seg senere til å være en gutt som var velkjent i vennegjengen min, så mange var deppa.

Resten av dagen var fin. Jeg farget håret mitt brunt igjen, og jeg dro på Manitou's football homecoming game. De tapte dessverre da. Etter kampen dro jeg på en fest, men det var dødt der.. så kvelden ble kort.

Lørdagen var jeg ute sammen med Andrea og stemormor Sherry. Vi dro på en hobbybutikk, biblioteket der jeg lånte blant annet 2 franske filmer, også spiste vi lunch. Største burgern eg har spist!! klarte så vidt å gape over kjøttbiten. Sykt.






Vet det er retard bilde, men men..

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails