Sider

torsdag 9. september 2010

Manitou Springs

Jeg bor i Colorado Springs, som er nabobyen til historiske Manitou Springs. Det tar kun 10 minutter å kjøre dit, og turen dit tar jeg gjerne så mye som jeg kan. Den lille hippie-byen er koselig og byr på alt fra rare kaffedrinker og deilig iskrem til utekonserter og arcade. Ungdommene som henger der er også utrolig trivelig. Jeg elsker rett og slett alt ved den byen.

Uansett.. I dag dro jeg og Ashley dit. Vi brukte noen timer på å se gjennom alle de gamle antikkbutikkene, men ingen av oss endte opp med å kjøpe noe. Etter en stund kom også Taalf. Vi ruslet fortsatt gjennom bygda, og endte opp med å chille ved scenen. Deretter når magen begynte å rumle bestemte vi oss for å dra til Colorado Springs for å få i oss litt mat. Men på veien dit var den ei haug av vennene våre som var i skateparken, så vi nådde nok ikke fram til fastfood-maten.

Alt i alt hadde jeg en artig dag!

Ashley og Taalf

Ashley

Meg og Sebastian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails