Sider

lørdag 11. september 2010

Fengslet

Jeg blir så frustrert! Reglene jeg må leve etter er så dumme. Ta for eksempel i dag. Jeg har på en måte planer med en kjekk gutt jeg har kjent en stund nå. Men for at jeg skal få lov til å dra ut med han må han møte pappa. Det er jo greit, men ikke når pappa utfører et intervju med han. Siste gangen jeg tok med en gutt hjem for å treffe pappa spurte han han om navn, telefonnr, foreldres navn, adresse, nr på bilplatene hans og pappa tok et bilde av han. Ikke kom det som noen overraskelse at den gutten ville ikke se noe mer til meg etter den kvelden.

Så nå vil jeg jo selvfølgelig ikke at pappa skal møte denne fyren, fordi han kommer sikkert til å skremme bort han også. Det suger! Jeg har veldig lyst til å treffe denne gutten, men jeg får jo ikke lov til å dra ut alene med en gutt eller være i en gjeng med bare gutter. Det som er verst da er jo at jeg har nesten bare guttevenner. De jentene som jeg henger med har kjærester, så alle er jo opptatt om kvelden. Så det jeg ender opp med er at jeg må være hjemme. fml.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails