Sider

tirsdag 7. september 2010

Labor Day

Fri fra skola = herlig dag sammen med venner

Dagen begynte med at jeg dro til Maki. Flere venninner kom og vi endte opp ved bassenget hennes. Der sleikte vi sol i noen timer mens vi diskuterte hvem av guttene vi danset med i går var kjekke. Etter noen timer med avslapning dro vi til Panda Express for å få i oss litt mat. Jeg bestilte Orange Chicken og herrefred hvor godt det var! Det er ingen tvil lengre: orange chicken er den nye livretten min. Etter matpausen dro vi tilbake til bassenget i noen minutter til før jeg måtte vidre til ett annet basseng.
Ashley, meg, Mara, Maki, Hannah og Devin

Jeg dro til nabolagbassenget mitt for å møte Sam og kompisene hans. Siden det er siste dagen bassenget er åpent, var det fult med folk der. Foreldre grillet, ungdommene spilte volleyball og barna lekte i bassenget. Det var skikkelig god stemning der i dag! Jeg storkoste meg. Spesielt trivelig var det å være sammen med Sam igjen, fordi det er en stund siden jeg har vært sammen med han pga skola. De andre gutta var takknemlig for at jeg var der siden familien min spanderte på de hamburgere, pølser og annet god mat. Jeg er glad at pappa fikk sjansen til å møte vennene mine, slik at han får bli litt kjent med de også, og kanskje stole mer på meg med dem. Han spilte faktisk volleyball sammen med gutta.

Anders kompisen til lillebror angriper Joe
Sam angriper Casey

Casey, Nato, dad, Sam, Joe og Colt

meg og sam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails