Sider

mandag 6. september 2010

Danseklubb






Siden det er Labor Day i morgen, har vi fri fra skolen. Noe som betyr at jeg har vært ute i dag. Egentlig har vi vanligvis familie kveld hver søndag, men i dag slapp jeg unna. Og det fordi at jeg ble invitert til en danseklubb. Ikke mange vet om den, og den er kun for ungdommer. Det serveres ingen verdens ting der annet enn musikk og glede, bare så dere vet det. Jeg dro sammen med noen venninner fra Manitou og ett par gutter. En av dem er forresten norsk-amerikaner som meg. Vi snakker for det meste engelsk til hverandre da, fordi de andre blir irritert når vi snakker norsk. haha.

Når vi kom til klubben var det allerede glo varmt der inne. Jeg vil si det var mellom 50-70 personer der, og alle "danset". Svette overalt! Forresten.. dansingen til amerikanerne er skikkelig.. pervers. Jeg kaller det ikke dansing ass, men heller tørrpuling. Jeg derimot; danset vanlig.

Men nå er jeg veldig sliten, leggene mine verker og hodet dunker. Så jeg tar kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails