Sider

torsdag 14. oktober 2010

HOMECOMING WEEK

Beklager for lite oppdatering, men her kommer det bilder fra uka som har gått. Homecoming week!

Hver dag har hver sitt tema:
Mandag: Stop Light day.
Tirsdag: Class Colors - Senior er oransj
Onsdag: In the jungle
Torsdag: Madd Red and Gold day - skolefargan vårres

I tilleg legger jeg ut bilder fra andre aktiviteter denne uka- School Assemby, Peach Fuzz (Boys Volleyball game), Fotball kamp språk-klassene mot hverandre ++

In the Jungle. Elefanten Tony

Tarron og Linda

Tony villa ikke ta bilde me meg

Vi laga t-skjortan. matchende jenter. Taylor

Megan, Maia og meg. Class colors day

Meg og Taylor

Kylie og meg

Savannah og meg. "in the jungle"

Meg, Fabio og Dakota

Meg og Ashlyn

"Garrett, take a picture with me, NOW!"

Meg og Lorenzo. SCHOOL SPIRIT!

Peach Fuzz game. Go seniors!!

At peach fuzz game

Dakota, Fabio, Hunter and Ethan


"Heeey! That was NOT a goal!"

Fransk læren, Madame Holmes.

Meg og Jasmine

Meg og Tyler

Meg og mr. quarterback Greg

Fotball-kamp mot tyskeran og spanjolan

Coronado Cougars!

The football team

Got my game face on!

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails