Sider

lørdag 4. september 2010

En oppdatering

Jeg vet jeg har vært veldig slapp med bloggingen, men nå skal dere få en oppdatering.

Skole:
Jeg begynte på skolen; Coronado High School den 18. august. Først var jeg veldig misfornøyd. Jeg kjente ikke noen, og når jeg desperat prøvde å få kontakt med noen brydde de seg ikke noe særlig om å bli kjent med ei ny jente. Men heldigvis forandret dette seg.. etter en uke begynte jeg å bli enda mer utadvent og folk ville visst vite absolutt alt om meg. Deretter ble jeg kjent med enda flere fra skola. Det som er synd da, er at de jeg har blitt kjent med driver alle med sport eller cheerleading.. så de er opptatt nesten hele tiden etter skola. Men jeg har heldigvis venner fra en annen skole: Manitou, som ikke er fult så opptatt.

Venner:
Som sagt har jeg nå fått venner fra både Coronado og Manitou hs. Og folka er så forskjellige fra hverandre. De jeg kjenner fra Coronado er fotballgutta, spesielt quarterbacken faktisk, noen cheerleadere og jenter fra volleyball-laget. Og siden alle de er veldig fokusert på sport, så fester ikke disse folka. De er mer ordentlige ungdommer liksom. Mens de fra Manitou er mer party-mennesker og mer livlige. Jeg fester ikke her forresten! Jeg stoler ikke nok på folk her til å ta meg en drink.
Min bestevenninne her vil jeg si er Ashley. Hun går dessverre på Manitou da.


Hjemme:
I huset er alt bra. Jeg trives veldig godt med familien min, og har ikke spesielt noe i mot reglene vi har. Vi har familiekveld hver torsdag og søndag. Da spiller vi spill og har middag og slike koselige ting. I tillegg er det ofte at vi har middag med vennene deres, og da må jeg være med. Litt kjipt når vi har det i helgene, men men. Vennene til pappa og Andrea er veldig trivelige! Og det er morsomt å være på disse middagene.

Jeg fikk møte Maja:
Noe stort som nettopp har skjedd er at jeg fikk møte Maja i Denver sist søndag. Som dere vet er hun en av mine bestevenninner fra Bodø/Lofoten. Dagen vi tilbragte i storbyen var fantastisk! Det var super morsomt og vi storkoste oss. Forhåpenligvis får vi møtes igjen før utvekslingsåret hennes er ferdig.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails