Sider

torsdag 5. august 2010

En mnd i AMERIKA


Nå har jeg bodd her i en mnd. Tiden går fort når man trives.
I dag skal jeg på kino, Charlie st. Cloud, men stemor Andrea og Ashley. Gleder meg noe vilt siden jeg har ventet såå lenge på denne filmen. Etter kinoen skal vi ut å handle badedrakt til meg. BADEDRAKT :( Vi skal nemlig til WaterWorld om ikke så alt for lenge, så da trenger jeg noe som kommer til å holde seg på når jeg tar skliene. Etter shoppingen blir det vel middag og pakking. Vi drar i morgen til.. vet faktisk ikke. Alt jeg vet er at jeg kommer til å må sitte i det lille baksete fastklemt mellom Michael og Lance i pappas jeep i 3 timer! Takk guud for at det ikke var noen campingplasser igjen slik at vi skal ligge på hotell. Tror nemlig ikke at jeg kunne ha klart en slik nærhet til brødrene mine en hel helg. Uansett så kommer bilder ut fra helgen etterhvert :)Bildet som jeg slenger med her er av meg og Ashley. Ikke det beste bildet, siden det er tatt at the pool og vi er sveittj, men men.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails