Sider

onsdag 14. juli 2010

Treningsnarkoman

Siden jeg er venneløs er det ikke så mye å ta seg til om dagene. Hverdagen til familien går som vanlig, mens jeg prøver å finne ting å gjøre.. dette har resultert i at soverommet og badet mitt er helt ryddig og ganske så rent. I tillegg har jeg denne uken begynt å trene.. yep. Mandagen trente jeg mens Michael hadde karate. I går var jeg på min første pilates/yoga-time og i dag skal jeg igjen trene med instrumentene, mens Michael nok engang ødelegger planker. Forhåpenligvis får jeg en time med en personlig trener i dag som skal vise meg hvordan å bruke alle instrumentene og hvilke muskler de trener. Krysser fingerene for at det ikke utsliter meg, fordi i morgen har jeg core training.. noe som vi si å trene magemuskler og ryggmusklene, tror jeg? Og deretter på fredagen har jeg enda en yoga-time. I helgen derimot skal jeg ta det med ro!

Når jeg ikke trener.. tegner jeg, ser TV eller bare er med rundt når de skal noen plass.

blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails