Sider

fredag 9. juli 2010

Liten update

I går var en flott dag! Før jeg skrev innlegget hadde vi vært med hunden Rocky i hundeparken. Og som sagt dro jeg til the Bookstore og der plukket vi opp en bok som skal lære meg å snakke mer korrekt engelsk. Bare så dere hjemme vet det, så ville jeg ha denne boken selv og håper at jeg har lært meg å snakke bedre innen skolen begynner.

I dag har vi ikke gjort noe enda, men resten av dagen er full. I dag skal vi til kostymebutikken (dere finner ut hvorfor senere), gå en tur og dra på kino for å se The A-team. Gleder meg veldig til å se den filmen fordi Bradley Cooper er med i den.

Men nå skal jeg spise lunsj.
Beklager igjen for tullete innlegg, men bedre enn ingenting?
Jeg skal få de bedre når jeg får internett på min pc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails