Sider

fredag 2. juli 2010

Colorado Springs


La meg informere dere om eksakt hvor jeg skal og litt info om byen.

Colorado Springs er den nest største byen i staten Colorado med en befolkning på hele 414 385. Byen ligger ved Rocky Mountains og turister strømmer inn hvert år for å enten stå på ski i bakkene eller besøke toppen av Pikes Peak eller så er de interesserte i Garden of the Gods som er en park bestående av røde berg. Byen har masse å by i tillegg til natur. Byen er nemlig hjemmet til et av USAs olympiske treningssenter og har utrolig mange fritidsaktiviteter ungdommen og de eldre kan delta i. Selve byen ligger nesten 2000 meter over havet, så det kan vel være forklaringen til hvorfor så mange treningsopplegg ligger her. Jeg er ikke noe treningsnarkoman, faktisk så hater jeg å trene.. men må vel begynne snart for å få lov til å spise amerikansk mat. Tenker at jeg kanskje skal prøve meg på yoga.. etterhvert. Vi får se.

Og forresten: SJEKK VÆRMELDINGA



Gode temperaturer eller? :D

Men nå skal jeg pakke, brette og vaske klær. Så vi får blogges!
Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails