Sider

torsdag 1. juli 2010

Bloggen er laget..


Det er nemlig kun 3 dager til jeg begynner reisen til de forente stater, og dermed tenkte jeg at jeg skulle endelig sette opp en blogg. Denne bloggen blir for alle dere hjemme i Norge som er interessert i å følge hvordan min amerikanske hverdag blir. I tillegg frister det ikke særlig å skrive e-mail etter e-mail til familie og venner, og derfor er blogg den perfekte løsningen på å holde dem oppdatert!

For dere andre som ikke vet hvorfor jeg skal til USA:
Først og fremst; jeg er ikke en utvekslingstudent og jeg skal ikke bo hos en vertsfamilie. Jeg er nemlig så heldig at min far er amerikansk og bor sammen med sin familie i Colorado Springs. Så jeg skal flytte inn til dem. Jeg har ikke tidligere bodd sammen med pappa eller hans familie, så det blir sikkert en spennende opplevelse. Gleder meg veldig, men synes litt synd på pappa. Han går nemlig fra å bo og ta vare på to små sønner til en tenårings datter.

Planen er at jeg skal bo hos han i et år, og i løpet av det året skal jeg være senior på High School. Etter året er gått flytter jeg tilbake i Norge, for å gå tredje året allmenn i Bodø.. Det er da altså hvis ikke jeg har forandret mening helt, men det tviler jeg på at jeg blir å gjøre.

Vil dere ha mer informasjon om denne reisen, så må dere følge med bloggen eller bare spør i vei i kommentarfeltene. Jeg kommer allerede til å starte bloggingen nå til tross for at jeg er mega stressa fordi pakkingen har gått tregt til nå.

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails