Sider

torsdag 8. juli 2010

Oppdatering

Beklager at jeg ikke har skrevet noe enda, men datamaskina mi klarer ikke å få inn internett.. rart. Men vi skal snart ta med dataen til en IT-fyr på jobben til pappa, slik at vi får forhåpenligvis ordnet det.

Uansett, her er det jeg har gjort de siste dagene:

Det utenkelige hendte når jeg skulle starte reisen min: HELIKOPTRE BLE KANSELLERT! Det var for tykk tåke, slik at det kunne ikke fly. Det resulterte i tårer, fortvilelse og panikk. Heldigvis kom Marius og hans far Rolf til unnsetning og ga meg skyss med ribben deres over vestfjorden. Dessverre rakk jeg ikke det egentlige flyet mitt, men fikk plass på et som gikk litt senere. Gjorde meg egentlig ingenting fordi på flyplassen satt jeg rett ovenfor Sie Gubba.


Da jeg endelig kom meg til Oslo bar det rett til hotellet, sov ett par timer og deretter dra tilbake til Gardermoen. Flyreisen til London gikk som smurt, men der måtte jeg vente i 5-6 timer.. bah. Heathrow er den verste flyplassen jeg har noen gang vært på! Det er så dårlig skiltet og de oppgir ikke hvilken gate du skal til før en time før avgang.. og det er jo ganske dumt for de som befinner seg langt unna. Anyways.. Siste flyreisen var lang, men helt ok. Jeg reiste med British Airways og kunne gjerne tenkt meg å fly med dem igjen!

Reisen var lang, men endelig etter nesten 2 dager var jeg kommet fram til rommet mitt i Colorado Springs og lagt meg under dyna. Jeg sluknet raskt. Neste dag gjorde jeg stortsett nesten ingenting. Det var en travel dag for familien, så jeg kom meg ikke så ofte ut av huset. Men vi fikk kjøpt en kommode, bikini og noen andre ting som trengtes.

Onsdagen bygde jeg og stemor Andrea kommoden og jeg fikk pakket ut det siste ut av kofferten. Vi fikk også et nytt kjæledyr: et pinnsvin. Det er Michael's classpet som vi skal passe på i en uke. Resten av dagen brukte jeg på å holde meg våken og bygge en inspo-kollasj, som jeg kan vise dere senere når jeg får pcn min i orden.

Vet det ble litt raskt og uryddig innlegg, men nå skal vi til the bookstore, så jeg får blogge mer senere.
Btw. det er 8 timer forskjell fra Norge til Colorado.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails