Sider

fredag 2. juli 2010

2 more days

God morgen! I dag er det kun 2 dager til jeg starter reisen. Det er sykt hvor fort tiden har gått. Føles som om det var i går jeg begynte å telle dagene, og da var jeg på 60! Og når er det kun 2 dager igjen.. 2!! Nå er alt så virkelig. Gleder meg så sykt!

Snakker nesten hver dag med familien nå og vi har allerede lagt planer for neste uka. Jeg skal dekorere rommet og badet mitt, dra på shopping til Denver og så skal jeg på kino med pappa for å se A-team, og på Twilight Eclipse sammen med stemor Andrea. I tillegg fikk jeg nettopp vite at vi har just fått en jacuzzi i hagen, så det blir sikkert litt avslapping i den også på kveldene.

I dag skal jeg fortsette pakkingen min. Kofferten min er nemlig langt fra full, og det er fordi jeg har såvidt rene klær å fulle den med. Men det skal nok ordnes. Men nå må jeg begynne å ordne meg klar til jobb, så vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails