Sider

lørdag 3. juli 2010

Drar i morgen




Siste fulle dagen min på Værøy. Trist. Jeg er mega stressa! Jeg har egentlig lyst til å ha kofferten pakket og klar til i kveld, men tror ikke alle klærne rekker å tørke til den tid. Jeg skal ikke reise før med ettermiddags helikoptre i morgen, så i tilfelle de ikke blir tørre i dag så har jeg jo litt tid i morgen.I dag har jeg allerede vært på en liten båttur og på kafeen med venner. Men nå sitter jeg alene i leiligheta med pakkelasten. Jeg har litt av en utfordring foran meg. Jeg må klare å brette klærne mega små slik at jeg får plass til alt. Krysser fingrene for at det går og at kofferten ikke kommer til å veie mer enn 20 kilo. Pakkelisten min over ting som jeg ville ha meg er blitt veldig lang nå, men jeg har noen eiendeler som er MUST å ha med:
- UGGs.
- Barnebilde av bestemor i vintage bilderamme.
- Kokebok for alle.
- Metallic blå høyhæla sko.
- Smykkene mine.
- Alle blondetoppene mine.

De eiendelene får æresplass i kofferten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails