Sider

torsdag 5. august 2010

Coronado High School


I dag kl.08.00 var jeg på Coronado High School og fikk ordnet timeplanen min. Rådgiveren var super flink og hjelpsom, og nå ser det ut til at jeg kommer til å få fullført High School og vg2. Eneste problemet vi har kommet over er at jeg kanskje ikke har nok engelsk, men det skal vel ordne seg. Jeg fikk også litt orientering slik at jeg nå vet hvor klasserommene mine er. Jeg er veldig heldig, fordi i stedet for å ha timer i alle fire/fem byggene har jeg kun i to.. så da slipper jeg å løpe rundt som en galning.

Timeplanen min forandrer seg ikke mye dette halvåret, siden jeg har de samme timene hver dag, men etter nyttår får jeg byttet ut noen. Timeplanen min er som følger:
1. Psychology
2. Math Analysis/ Trig 1
3. US History
4. Adv Skills Composition 1 (Engelsk)
5. Economics
6. General Chemestry
7. French 3

Skolen begynner den 18.august kl. 07.40. JEG GRUER MEG! Tenk om jeg ikke har noen å sitte sammen med. Tenk om jeg kommer for sent til noen av timene mine. Tenk om jeg ikke kommer overens med noen av lærerne.. hoff. hater første skoledag. Jeg kjenner allerede noen som skal gå på den skolen, så jeg håper at jeg i det minste har lunsjtid samtidig som dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails